Nga Walkman në iPod: muzika portative në foto

Regency TR-1 Radio tranzitori i parë i lëvizshëm ka qenë në dispozicion më 1 Nëntor 1954 dhe peshonte çuditërisht një kile. KLH Model 11 Por...

Regency TR-1

Radio tranzitori i parë i lëvizshëm ka qenë në dispozicion më 1 Nëntor 1954 dhe peshonte çuditërisht një kile.

KLH Model 11 Portable

Henry Kloss kishte zhvilluar stereo portativin e parë në vitin 1962, me record player, amplifikatorë dhe dy të folës përshtatshëm mjeshtërisht në një valixhe për lehtësi të transportit.

Typ EL 3302

Tre vjet më vonë, Philips do të lansonte kasetën e parë kompakte. Ky model i veçantë regjistrues është lansuar në vitin 1968 edhe pse popullariteti i kasetë-regjistrusve nuk kishte dhezur deri në vitet e ’80.

Norelco Carry-Corder 15

Norelco Carry-Corder 150 ishte i dukshëm për fuqinë e tij të regjistrimit deri në një orë, ndërsa kishte edhe e fuqinë për të ndaluar (ang.Stop), të filluar (ang. Start) dhe të pauzës (ang. Pause) ishin të mundura të gjitha në një buton. Ajo ishte prodhuar për herë të parë në vitin 1967.

Stereobelt


Portativi i parë audio kasetë player, Stereobelt është testuar fillimisht në vitin 1972. Sony më vonë ka paguar krijuesin Andreas Pavel më honorare të kufizuara për modele të caktuara të shitjes së Walkman në Gjermani.

Sony Walkman WM-2

Sony Walkman WM-2 është modeli më i shitur nga të gjitha modelet e Walkman. Ajo ishte nisur në vitin 1981, dhe pati një sukses të madh botëror.

Sony Discman D-50

Sony Discman D-50 ishte CD player i parë portativ i Son dhe ishte në dispozicion në vitin 1984, dy vjet më pas filloi prodhimi më masë të madhe i CD-ve.

The Sony MZ1 minidisc player

Lojtari i parë MiniDisc Sony MZ1 u lirua në vitin 1992 më brohoritje të madhe në Japoni. Për fat të keq, produkti minidisc nuk arriti të bëjë shumë ndikim në vende tjera.

Sony MZ N707 MD Walkman

Ky lojtar i përditësuar në dallim nga MiniDisc-u doli në shitje në Amazon mbrapa në vitin 2002 dhe u mburr më jetëgjatësi të baterisë deri në 56 orë.

iPod (gjenerata e parë)

iPod-i i parë u lirua në nëntor të vitit 2001. Ndërsa shitjet kanë qenë fillimisht të ngadalshme për vitet e para, iPod u rrit dhe sot është bërë pajisja më popullore e muzikës në botë.

iPod Classic

Gjenerata e gjashtë e asaj që tani njihet si iPod “Classic” doli në shitje për herë të parë në shtator të vitit 2007, duke shfaqur deri në 160 GB hapësirë, ku versionet e mëparshme kishin hapësirë deri në 80 GB.

iPod Touch

iPod Touch filloi së pari në shtator të vitit 2007 dhe në masë të madhe filloi t’i ngjante iPhone duke mos llogaritur thirrjet të cilat nuk mund të kryhen përmes iPod, pra nuk ka kartelë./TechSot.Al/

Related

Teknologji 9115759635085713191

Follow Us

Hot in week

Recent

Comments

Blog Archive

Side Ads

Text Widget

Connect Us

item