Coca Cola shton rrudhat?

Cola Cola, pija më e famshme në botë, edhe pse e shijshme mund të mos jetë zgjidhja më e mirë në aspektin shëndetësor. Disa studime të fundi...

Cola Cola, pija më e famshme në botë, edhe pse e shijshme mund të mos jetë zgjidhja më e mirë në aspektin shëndetësor.

Disa studime të fundit shkencore kanë treguar se kjo pije përveç që jep shumë kalori, qoftë edhe në versionin “light”, ajo ndikon edhe në plakjen e parakohshme.
Studiuesit kanë përcjellë për dy vite një grup njerëzit që cilët vazhdimisht kanë pirë këtë pije të gazuara.
Rezultatet kanë treguar se lëkura e tyre ishte më e plakur dhe rrudhat te ta ishin më të shprehura dhe kishin filluar të shfaqen më herët.
Në përgjithësi pijet e gazuara dhe ato të ëmbëlsuara nuk preferohen në aspektin shëndetësor, pasi përveç peshës së tepërt dhe obezitetit, ato lidhen edhe me diabetin dhe sëmundjet e zemrës.
Femina.

Related

Shëndet & estetikë 2364534596181696368

Follow Us

Hot in week

Recent

Comments

Blog Archive

Side Ads

Text Widget

Connect Us

item