Shqiptari që po garon në majat e pushtetit në Gjermani/ Sami Musa politikani karizmatik që konsiderohet e ardhmja e SPD

Sami Musa vlerësohet si e ardhmja e politikës gjermane dhe si një nga liderët e ardhshëm më popullor. Samiu po ngjitet në karierën politike ...


Sami Musa vlerësohet si e ardhmja e politikës gjermane dhe si një nga liderët e ardhshëm më popullor. Samiu po ngjitet në karierën politike si një europian me tendenca liberale por dhe si nga lobuesit më të fortë të çështjeve të integrimit. Sami Musa është një politikan karizmatik që adhurohet nga të gjitha strukrurat e Partisë Social Demokrate. Sami Musa i lindur ne gjermani me 02.10.1984, i martuar po me shqipatre , djali i biznesmenit te shquar Z. Xhelil Musa, eshte emeruar nga delegeatet e SPD-se si kandidon per Komunen Hamburg, Harburg, ne zgjedhjet lokale qe do te zhvillohen me 25 Maj 2014.
Babai i tij Zoti XHelil Musa njihet tashmë si në Shqipri / Kosove, por ashtu edhe në Gjermani për angazhimin e tij politik. Në gjurmët e tij tani po ecen djali djali i tij
Z. Sami Musa prej 4 viteve i antarësuar në Partinë Social Demokrate të Gjermanisë është përzgjedhur tani si kandidat për Komunën Harburg Hamburg.
I pyetur se si ai ka arritur deri ketu, ai pergjigjet: “Une jam Aktiv ne SPD qe prej 4 vitesh, por deshiren dhe adrenalinen për tu marrë me politike e kam të ushqyer nga babai im. Ai gjate gjithe jetës se tij është marre me veprimtari politike dhe ka qene nismetare i krijimit te LDK dhe ka kontribuar në çdo fushë për të afirmuar çështjen e Kosovës në arenën ndërkombëtare. Une i kam qendruar gjithmonë afër dhe e kam ndjekur hap pas hapi. Edhe në Gjermani babai im ka qenë shumë aktiv në partinë Social Demokrate. Jam befasuar se si Babai im luftone si per vendlindjen e tij , por gjithashtu ishte teper i angazhuar ne Politiken gjermane, qe me lidhjet e tij dha kontribut te madh edhe per çeshtjen e Kosoves.“ shprehet Sami Musa.

Ketu kam takuar politikane te njohur nga shiperia dhe kosova gjithashtu edhe shume politikane gjermane si psh Ish ministri i mbrojtjes Völker Ruhe Kanzelari schreder Debuteti i Parlamentit gjerman per 4 legjislatuare dhe shume e shume te tjere. Gjithmone i kam qedruar prane babait dhe doja sam e shume te mesoj dhe nje dite te kandidoja me qellimin e vetem qe te ndihmoj sam e shume te gjithe njerzit si ketu ku jame zgjedhur, por edhe per bashkombasit e prinderve te mij.
Në Hamburg jemi mbi 10 mijë shqiptare dhe besoj që do me zgjedhin dhe unë do te jem një zë më shumë për të drejtat e tyre ne Hamburg,
Jam i ri ne moshe por me nje pervoje te madhe fale kontribitit te babait tim.
Ashtu sic babai im e ka mbajtur deren e shtepise hapur per te gjithe nga shqiperia kosva , por edhe nga gjermanija , te njejten rruge dua te ndje edhe une. I ri ne moshe per me nje pervoje te madhe.
Qellimet e mija jane te fitoj keto zgjedhje kete mandat ketu dhe te punoj me devotshmeri qe te shpervlej voten dhe besimin qe qytetaret e do te me japin ne rast
fitoreje, por nuk do te ndalem ketu, do te kandidoj edhe per ne bashkine e Hamburgut dhe ndoshta ne te ardhmen drejt berlinit.”
Mijra shqiptar dhe të rinj gjerman e adhurojnue politikanin e ri Sami Musa por për Sami Musën janë te shumte ata qe flasin fjale te shkelqyera, njeri prej tyre eshte Ish kryetari i Komunes Michael Ulrich.
Sipas Michael Urlrich qe drejtori këtë Komuë për 9 vjet shpreht: “Sami Musa është një djalë shumë i talentuar dhe në një kohe te shkurtet ai ka arritur shumë.
Eshte shume i pregaditur dhe ju qendron shume afer zgjedhesve. Nje njeri shume I thjeshte, gezon nje simpati te madhe ne partine tone. Eshte shume I dashur me te gjithe. Vetem nje vit ne SPD Sami u zgjodh kryetari I te rinjve. me nje shumice absolute. Z.Musa eshte nder anetaret e themelimit te Grupit te punes per emigrantet, qe merret me integrimin e tyre ne vedn. Ketu jane nga shume nacionalitete te ndryshme dhe ketu Sami Musa ka luajtur nje rol te rendesishme qe ne krijimin e saj e deri me tani. Eshte nje ze i forte per komunitetin shqiptar ne Hamburg. Ai gjithashtu eshte edhe antar i kryesise te SPD Harburg, Hamburg. Gjithashtu ai tani eshte edhe kandidat i zgjedhur me shumice votash per antar komune ne Hamburg Hamburg. Te gjitha keto Sami musa i ka arritur ne 4 vjet. Me pak fjale nje talent i madh.“- shprehet Michael Ulrich.
Karriera e deritanishme e Sami Musa ne SPD është brilante dhe kosiderohet nga personalitetet dhe si ardhja e kësaj partie.

Related

Diaspora 1163753428307547532

Follow Us

Hot in week

Recent

Comments

Blog Archive

Side Ads

Text Widget

Connect Us

item