Nuk do ta besoni se sa vjet i ka: kjo është macja më e vjetër në botë (VIDEO)

Oficiale, macja më e vjetër në botë ka 24 vjet, jeton në Angli dhe quhet Pol. Jacqui West është pronarja krenare e Polit - maces së gjallë m...


Oficiale, macja më e vjetër në botë ka 24 vjet, jeton në Angli dhe quhet Pol.

Jacqui West është pronarja krenare e Polit - maces së gjallë më të vjetër në botë.
Poli është e verbër dhe e shurdhër.Sekreti i jetëgjatësisë së saj janë qebapët dhe ushqimi i shpejt, mishi i pulës, peshku me patatina etj.
Edhe pse është shumë e vjetër, Polit i duhet të jetojë edhe 14 vjet të tjerë që ta arrijë moshën e maces më jetëgjatë që ka jetuar deri tani dhe ajo është Crème Puff nga Ostini i Teksasit./tetovanews.info

Related

Video Plus 2720932836145634347

Follow Us

Hot in week

Recent

Comments

Blog Archive

Side Ads

Text Widget

Connect Us

item