Haradinaj: Në qeverisjen time rroga mesatare 1 mijë euro dhe 200 mijë vende pune (Video)

Lideri i AAK’së në një videoklip që e ka shpërndarë në rrjetin social Facebook ka thënë se Kosova aktualisht është vendi më i izoluar dhe me...


Lideri i AAK’së në një videoklip që e ka shpërndarë në rrjetin social Facebook ka thënë se Kosova aktualisht është vendi më i izoluar dhe me papunësinë më të lartë në Eurpë. Haradinaj ka thënë se AAK ka plane që në qeverisjen e saj rroga mesatare të jetë 1 mijë euro dhe të krijohen 200 mijë vende pune
Haradinaj është shfaqur kritik ndaj qeverisjes së PDK’së duke thënë se Kosova aktualisht është vendi me papunësinë më të lartë në Europë. Ai ka theksuar se vendi është ende në terr dhe vendi është vendi më i izoluar në Europë.
“Mandati ynë garanton krijimi e 200 mijë vendeve të reja të punës, brutoprodukt prej 8 miliard eurosh dhe buxhetin prej 3.1 miliard eurosh” ka thënë ai.
Po ashtu Haradinaj ka premtuar edhe rroga mesatare prej 1 mijë eurosh.

Related

Lajme 7999369034743373487

Follow Us

Hot in week

Recent

Comments

Blog Archive

Side Ads

Text Widget

Connect Us

item