Modelja argjentinase: Dua lidhje serioze (FOTO)

Në të kaluarën, modelja argjentinase Claudia Ciardone ka pasur histori me shumë futbollistë të njohur, si Higuain, apo Tevez, me të cilin fl...


Në të kaluarën, modelja argjentinase Claudia Ciardone ka pasur histori me shumë futbollistë të njohur, si Higuain, apo Tevez, me të cilin flitet se ka përjetuar një nga marrëdhëniet më të “ethshme”. Mirëpo ja që tani bukuroshja rrëfen se ka probleme për t’u lidhur me një mashkull, për shkak pikërisht të raporteve të shumta që ka pasur gjatë “karrierës” së saj si modele.
“Më konsiderojnë të lehtë për t’u shtënë në dorë, por kjo nuk më pëlqen aspak, sepse është jo romantike – tregon Claudia -. Për këtë arsye s’bëj edhe seks prej shumë kohësh. Mund të them se kam kaluar minimumi dy muaj pa kryer raporte intime, por mund të qëndrojë edhe më tepër, pse jo të thyej rekord… Nëse nuk kam një raport fiks, preferoj të qëndroj pa bërë dashuri”. Mesa duket aventurat “e shpejta” i kanw dalë nga qejfi e tashmë Ciardone dëshiron diçka vërtet serioze.







Related

Showbiz 3767232322289184715

Follow Us

Hot in week

Recent

Comments

Blog Archive

Side Ads

Text Widget

Connect Us

item