Kina mbetet “vendi më i rëndësishëm” për 2014 i tregjeve botërore

Kina është cilësuar për vitin 2014 “vendi më i rëndësishëm” i tregjeve botërore kryesisht në të gjitha lëndët e para, ku çmimet vijojnë ende...


Kina është cilësuar për vitin 2014 “vendi më i rëndësishëm” i tregjeve botërore kryesisht në të gjitha lëndët e para, ku çmimet vijojnë ende të mbeten në nivele mjaft të larta, bëhet e ditur nga raporti “Cyclope 2014″ publikuar sot.
“Kina ka një rol kyç në tërësinë e tregjeve botërore. Ajo është aktori më i fuqishëm praktikisht në të gjtha produktet, drithërat, metalet duke kaluar nga mishi, qumështi dhe qymyri, shpjegoi Fipil Chalmin, profesor në Universitetin “Paris-Dauphine” dhe në krye të një ekipi prej 60 hulumtuesish për këtë raport.
Vetëm produktet më pak të interesuara janë kafeja dhe kakao, që kinezët konsumojnë pak për momentin.
“Ngadalësimi i aktivitetit në vijim dhe në të ardhmen nuk duhet të shkaktojë ndryshime të mëdha”, mund të lexohet në raport. /ATSH-AFP

Related

Ekonomi 156887850829716913

Follow Us

Hot in week

Recent

Comments

Blog Archive

Side Ads

Text Widget

Connect Us

item