Edona James, nuk e kishte emrin Kujtim, por Xhavit!

Transvestiti nga Kosova që tashmë quhet Edona James, më parë është thënë se e ka pasur emrin Kujtim, por në fakt kjo nuk është e vërtetë. Ko...


Transvestiti nga Kosova që tashmë quhet Edona James, më parë është thënë se e ka pasur emrin Kujtim, por në fakt kjo nuk është e vërtetë.
Kohë më parë bëri bujë tregimi i transvestitit nga Kosova, që shokoi mbarë Evropën me pohimet se ka fjetur me disa prej personaliteteve më të rëndësishme në Gjermani pas kryerjes së dhjetëra operacioneve.
Kjo tërhoqi vëmendjen e mediave vendore, ku emisioni Prive në Klan Kosova madje realizoi edhe një kronikë me Edonën.
Nga burimet të sigurta mësohet se Edona ka hezituar që të shfaqet me emrin Xhavit, por Kujtim.
Duket se Edonës nuk i ka pëlqyer emri i saj i vërtetë dhe ka preferuar një emër relativisht më të pëlqyesëm siç është Kujtim.
Edona James është shndërruar në sensacion kombëtar, duke parë se është transvestiti i parë shqiptar e ndoshta i vetmi, me të cilin edhe janë bërë shaka nëpër rrjete sociale, e kronika të shumta nëpër media të shkruara dhe elektronike.

Related

Showbiz 7439370067952103491

Follow Us

Hot in week

Recent

Comments

Blog Archive

Side Ads

Text Widget

Connect Us

item