A është materialiste Sofia Vergara?

Aktorja kolumbiane Sofie Vergara është shëndërruar në yllin e serialit “Modern Family”. Ajo, gjithashtu është një nga fytyrat më të ekspozua...

Aktorja kolumbiane Sofie Vergara është shëndërruar në yllin e serialit “Modern Family”. Ajo, gjithashtu është një nga fytyrat më të ekspozuara në faqe të para revistash dhe në poster të ndryshëm prmocinal. Sofie, kudo ku paraqitet merr para. Ajo, e shfrytëzon në maksimum pamjen e saj. Ylli latin ka thënë se fakti që ajo përfiton kaq mirë nuk është një e dhënë që njerëzit ta gjykojnë keq dhe ta quajnë “femer materialiste”. Vergara, ka shtuar se ajo i pëlqen paratë si të gjithë njerëzit e tjerë. “Unë i dua paratë, sepse ato më nevoiten. Pastaj, unë punoj, andaj përfitoj”, ka thënë aktorja e bukur, e cila vetëm gjatë vitit të kaluar arriti që të depozitoj fitime në shumë prej miliona dollarësh.

Related

Showbiz 1879685873093849530

Follow Us

Hot in week

Recent

Comments

Blog Archive

Side Ads

Text Widget

Connect Us

item