Gruaja më e shëmtuar e botës jep mësime për dashurinë

“Gruaja më e shëmtuar në botë” nuk është dekurajuar aspak për pamjen që ka! Ajo ka realizuar dëshirën e saj për të komunikuar, për t’i mësua...


“Gruaja më e shëmtuar në botë” nuk është dekurajuar aspak për pamjen që ka!
Ajo ka realizuar dëshirën e saj për të komunikuar, për t’i mësuar të tjerëve ndjenjën e dashurisë dhe të tolerancës. E vlerësuar nga publiku, e reja Lizzie e vazhdon rrugëtimin e saj pa ndrojtje dhe turp.
Lizzie Velasquez, ishte vetëm 16 vjeç, kur zbuloi se cilësohej si “më e shëmtuara e botës”, nëpërmjet një videoje që e kishte krijuar një shoku i saj i klasës. Megjithatë, pikëllimi e bëri atë më të fortë! Lizzie vendosi të mos dorëzohej, por të “nxirrte jashtë” shpirtin e saj të madh nga trupi i saj i vogël. Tashmë ajo është një nga mësueset më të mira të motivimit, për vlerësimin e jetës, dashurisë, shoqërisë dhe tolerancës. E dashura Lizzie, është e “shëmtuar” për shkak të një sëmundjeje që e ka goditur atë qyshkur ka lindur! Pavarësisht cilësisë dhe sasisë së ushqimeve që ajo ha, trupi nuk arrin t’i shëndoshet asnjëherë!

Related

Lajme te rralla 2567736029870658663

Follow Us

Hot in week

Recent

Comments

Blog Archive

Side Ads

Text Widget

Connect Us

item