Ekzekutimi i tmerrshëm i “xhaxhait” të diktatorit korean/ Hidhet i gjallë në një kafaz me qen të tërbuar

Ekzekutimi i Jang Song-Thaek, 67 vjeç, njeriu i dytë më i fuqishëm në Korenë e Veriut, ka qenë një ndër lajmet më të lexuara dhe të komentua...


Ekzekutimi i Jang Song-Thaek, 67 vjeç, njeriu i dytë më i fuqishëm në Korenë e Veriut, ka qenë një ndër lajmet më të lexuara dhe të komentuara në botë.
Burri i hallës së diktatorit korean, Kim Jong-Un, u ekzekutua javë më parë për tradhti.
Por, një e përditshme kineze sjell të dhëna tronditëse rreth ekzekutimit të 67-vjeçarit.
Sipas Wen Wei Po, ai është zhveshur lakuriq dhe është hedhur i gjallë në një kafaz me qen të egër dhe të tërbuar.
Gazeta në fjalë thotë se ky ndëshkim është një nga 120 mënyrat e ekzekutimeve për tradhti.



Related

Lajme 4042881336852485225

Follow Us

Hot in week

Recent

Comments

Blog Archive

Side Ads

Text Widget

Connect Us

item