Të sapodiplomuarit, si të përballosh intervistën e punës

Kualifikimet dhe aftësitë mund të fitohen sapo një person të punësohet, por gjetja e personalitetit dhe karakterit të duhur është jetësor. P...

Kualifikimet dhe aftësitë mund të fitohen sapo një person të punësohet, por gjetja e personalitetit dhe karakterit të duhur është jetësor. Për të gjetur sa më shumë informacion që të jetë e mundur dhe për të testuar se si mund të reagoni në situata të ndryshme apo të papërshtatshme, rekrutuesit do t’ju bëjnë një sërë pyetjesh të vështira, hileqare dhe të papërshtatshme
 
Si një i diplomuar i ri, ju mund të zbuloni se procesi i gjetjes së punës është më i vështirë sesa mund ta imagjinonit. Në klimën e ftohtë ekonomike, rekrutuesit janë duke përdorur procesin e rekrutimit, për të larguar kandidatët e papërshtatshëm ose ata që do të mund të largohen nga kompania brenda pak viteve. Çfarë punëdhënësit janë duke kërkuar përveç të gjithave janë punëkërkuesit që kanë kulturën e përshtatshme për të qëndruar gjatë me kompaninë. Kualifikimet dhe aftësitë mund të fitohen sapo një person të punësohet por gjetja e personalitetit dhe karakterit të duhur është vital. Për të gjetur sa më shumë informacion që të jetë e mundur dhe për të testuar se si mund të reagoni në situata të ndryshme apo të papërshtatshme rekrutuesit do t’ju bëjnë një sërë pyetjesh të vështira, hileqare dhe të papërshtatshme.

Jo gënjeshtrave

Edhe pse kjo mund të duket diçka joshëse, nuk është e këshillueshme të gënjeni në CV-në tuaj, sidomos kur ju po aplikoni për punën për të cilën keni ëndërruar. Ekzistojnë shumë mënyra që rekrutuesit mund të kontrollojnë vlefshmërinë e informacionit që ju keni përfshirë në CV-në tuaj dhe gjëja e fundit që ju nuk doni ta dëgjoni nga shefi juaj është se ju nuk e keni fituar punën, sepse keni gënjyer. Fushat e zakonshme të gënjeshtrës në një CV janë: Fillimi dhe fundi i datave. Titujt e punëve. Arsimimi. Aftësitë. Përgjegjësitë e punës. Është e rëndësishme që ju të thoni vetëm të vërtetën dhe asgjë tjetër veç saj në CV tuaj, sepse rekrutuesit janë bërë të ndërgjegjshëm rreth faktit se shumica e kandidatëve fabrikojnë fakte në përpjekje për t’u punësuar me pretekse të rreme. Kjo do të thotë se rekrutuesit marrin guximin për të kontrolluar nëse informacioni që ju përfshini në CV tuaj përmban fakte të sakta. A doni vërtet të merrni përsipër riskun duke u quajtur gënjeshtar?

Pyetjet që mund të bëhen gjatë intervistës

1. Më flisni për veten…
2. Cila është dobësia juaj më e madhe?
3. Cili është pendimi juaj më i madh?
4. Pse mendoni se do të jeni i suksesshëm në këtë punë?
5. Pse ne duhet t`ju konsiderojmë ju mbi të gjithë kandidatët e tjerë të cilët kanë të njëjtat aftësi dhe diplomë si ju?
6. Më thoni diçka interesante për veten tuaj…
7. Më jepni një shembull kur keni zgjidhur një konflikt në punë…
8. Ku e shihni veten pas 5 vjetësh?
9. Pse u larguat nga puna e mëparshme?
10. Çfarë dini për këtë kompani?
11. Cilat janë pritshmëritë tuaja për pagat?
12. Sa kohë do të qëndroni në kompaninë tonë?
13. Mendoni se keni qenë i suksesshëm në jetë, deri tani?
14. Çfarë zhvillimesh të reja parashikoni se do të ketë në këtë industri?
15. Si do ta vlerësonit kujtesën tuaj?
16. Unë do të shkoj me pushime së shpejti, ku do të më rekomandonit?
17. Nëse do të dëshironit të ishit dikush tjetër, kush do të dëshironit të ishit?
18. Nëse do të duhej të merrnit vetëm një gjë në një ishull për 6 muaj, çfarë do të ishte?
19. Në shkallën nga 1-10, si do të më vlerësonit mua si intervistues?
Standard 


Related

Speciale 9186095624899080187

Follow Us

Hot in week

Recent

Comments

Blog Archive

Side Ads

Text Widget

Connect Us

item