THËNIE NGA ALICE MUNRO

 • Momentet e ëmbëlsisë dhe pajtimit janë të vlefshme, edhe nëse ndarja do të vijë herët a vonë. • Bisedë mes puthjesh: delikatesë, tërheqje...


 • Momentet e ëmbëlsisë dhe pajtimit janë të vlefshme, edhe nëse ndarja do të vijë herët a vonë.

• Bisedë mes puthjesh: delikatesë, tërheqje, ndryshim.

• Në jetë ka pak vende ose vetëm një vend ku ka ndodhur diçka dhe më pas vijnë vendet e tjera.

• “Fytyra e tij kishte egërsi, ëmbëlsi, krenari, gjunjëzim, dhunë. Nuk kam parë më shumë se kaq te ai, që kur e pashë për të parën herë, sepse pikërisht herën e parë pashë gjithçka. Ishin gjithçka që ai kishte dhe më bënë ta dashuroja, por që nuk e shpjegoja.

• Gjithnjë mbaj mend që kur një burrë del nga dhoma, lë gjithçka prapa... Kur një grua del, ajo bart me
vete gjithçka që ndodhi në dhomë.

• Ne nuk e harruam kurrë njëri-tjetrin. Nuk morëm asnjë hap. Nisi të bëhej shumë vonë dhe vumë re që secili prej nesh kishte investuar shumë për të bërë më të mirën dhe më pas u larguam, të lehtësuar.

• Ai nuk donte të rrinte larg saj. Ajo ishte ndriçimi i jetës së tij.

• Njerëzit janë kureshtarë. Të tjerët janë ... nga ata që i bëjnë njerëzit të mendojnë se gabojnë. Ti i sheh ato duke ecur vërdallë me blloqe shënimesh nëpër duar, duke lexuar mikrofilma, me shpresën se kërkojnë një lidhje, duke shpëtuar nga gjepurat.

• Momentin më trishtues nuk kam ndërmend t’jua tregoj. Gjithë fluturimet tona përzihen me njëratjetrën dhe në të vërtetë janë ringjallje të të njëjtit fluturim, ku ndëshkojmë njëri-tjetrin, unë me fjalë, Hugh me heshtje – për të qenë vetvetja. Nuk na duhej më shumë se kaq.

• Kur një burrë dhe një grua ndodhen vetëm mes 4 muresh, mund të ndodhë gjithçka. Një zallamahi spontane, një mëkat i çastit, triumf i ndjesive. Duken mundësitë që burrat dhe gratë mund të shohin te njëri-tjetri për të konkluduar më pas në rrezik. Po të besojnë te rreziku, gjithnjë do mendojnë për ndonjë mundësi.

Related

Aforizma 4711330288112734536

Follow Us

Hot in week

Recent

Comments

Blog Archive

Side Ads

Text Widget

Connect Us

item