Si do të duken njerëzit pas 100,000 vitesh?

Ndërsa e ardhmja mbetet e pakuptueshme (tani për tani), Nickolay Lamm ka prodhuar një ide për një sërë ndryshimesh të mundshme të fytyrës nj...

Ndërsa e ardhmja mbetet e pakuptueshme (tani për tani), Nickolay Lamm ka prodhuar një ide për një sërë ndryshimesh të mundshme të fytyrës njerëzore në një afat kohor prej 100.000 vitesh në të ardhmen, me anë të teknologjisë inxhinierike gjenomit zygotic, duke parashikuar kontrollin biologjik të njeriut dhe evolucionin njerëzor me mënyrat që ne kontrollojmë elektronet sot. Në të ardhmen, njerëzimi merr në dorë kontrollin e formës njerëzore nga evolucioni natyror dhe është në gjendje të ndryshojë biologjinë për nevojat e njeriut. Ky skenar I të ardhmes dhe këto të dhëna janë parashikuar nga Dr. Alan Kwan Genomics, PhD në Washington University.

Kështu dukemi ne sot
Ndërsa të kuptuarit tonë rreth Universit rritet, unë parashikoj se koka e njeriut do ketë nevojë më të madhe për të akomoduar një tru të madh. Por në vend të disa rrugëve ortogonale evolucionare, që përfundojnë me njeriun e shekullit 210, sundimi i biologjisë njerëzore do të vazhdojnë të zbatohet dhe kështu koka do të ketë tendencë të rritet, edhe pse me një kafkë të madhe por jo sa rritja e fytyrës;

20.000 vite më vonë do të dukemi kështu
20.000 vite më vonë do të dukemi kështu
Në këtë pikë, lentet e komunikimit do të kenë zëvendësuar pajisjet e tilla si Google Glass.
Përderisa evolucioni në hapësirë ​​është vetëm fillimi për t’u eksploruar tani për tani, unë do të mendoja se mijëvjeçarët e kolonizimit të hapësirës njerëzore rreth orbitës së Tokës dhe kolonive të tjera diellore në hapësirë ​​gjithashtu do të përzgjidhen për arsyet…
1. Sy më të mëdhenj në përgjigje të mjedisit të kolonive më larg nga Dielli se nga Toka.
2. Me lëkurën e pigmentuar për të lehtësuar pasojat e dëmshme të rrezatimit UV shumë më të dëmshme jashtë shtresës mbrojtëse të ozonit të Tokës.
3. Qepalla të trasha apo me hark më të theksuar vetullor për zbutjen e efekteve të gravitetit të ulët ose pa gravitetit, që prishin dhe çorientojnë shikimin e astronautëve të sotëm në ISS.

Ja si do të dukemi 60.000 vite më vonë
Ja si do të dukemi 60.000 vite më vonë
Deri në këtë moment, lentet komunikuese (commlens) të kontakteve dhe pajisjet në miniaturë të implantuara mbi veshin do të fillojnë të funksionojnë. Pajisjet me përçueshmëri si NanoChips të ngulitura do të komunikojnë me disa pajisje të jashtme për komunikim dhe argëtim.
Si do të dukemi pas 100.000 vitesh
Si do të dukemi pas 100.000 vitesh
Kjo fytyrë njerëzore do të jetë si përgjigje ndaj karakteristikave që njerëzit gjejnë rrënjësisht tërheqëse: të fortë, linja të rregullta, hundë të drejtë, sy intensivë dhe vendosja e tipareve të fytyrës që I përmbahen raportit të artë, si dhe simetria e përsosur: e majtë / e djathtë. Mjetet funksionale do të fshihen nga kufizimet e mësipërme. Sytë do të duken jashtëzakonisht të mëdhenj për ne dhe do të kenë shkëlqim, për të na mbrojtur më tej nga efektet e rrezeve kozmike që do të jetë veçanërisht befasuese.
Nickolay Lamm | http://www.myvouchercodes.co.uk/100revista

Related

Suplement 6505657864707821077

Follow Us

Hot in week

Recent

Comments

Blog Archive

Side Ads

Text Widget

Connect Us

item