Letërsia shqipe u dëmtua nga regjimet, edhe nga pakujdesia e kuadrove
Instituti i Trashëgimisë Shpirtërore e Kulturore të Shqiptarëve në Shkup sot organizoi tribunën shkencore me temë: “Letërsia shqipe dhe shko...
https://flurudha-portal.blogspot.com/2013/12/letersia-shqipe-u-demtua-nga-regjimet.html
Instituti i Trashëgimisë Shpirtërore e Kulturore të Shqiptarëve në Shkup sot organizoi tribunën shkencore me temë: “Letërsia shqipe dhe shkolla”, ku referuan njohës të këtij lëmi nga ITSHKSH, USHT, UEJL, Universiteti i Shkupit, etj.
Drejtori i ITSHKSH-së, Shefqet Zekolli theksoi se zhvillimi i letërsisë shqiptare, sikurse edhe zhvillimi i shkollës shqipe, kanë kaluar nëpër periudha të rënda kohore, të cilat kanë bartur pasojat e tyre deri në ditët e sotme. Sipas tij, letërsia shqipe shpeshherë ka pësuar goditje të rënda, jo vetëm nga dogmat ideologjike të kohës, por edhe nga pakujdesia apo papërgatitja e duhur e kuadrove, të cilat ligjërojnë letërsinë nëpër shkollat tona, raporton Zhurnal.
Me referate shkencore u paraqitën edhe studiuesit: Prof.dr. Zeqirja Neziri (“Shkenca e letёrsisё, programet dhe librat shkollor tё letёrsisё shqip(tar)e”); Dr. Fatmir Sulejmani (“Si mësohet letërsia në shkollë?”); Prof.dr. Agim Leka (“Ligjërimi dhe mësimi i letërsisë në shkolla”); Prof.dr. Vebi Bexheti (“Letërsia e munguar shqipe dhe kthimi i saj në shkollat tona”); Dr. Shefqet Zekolli (“Vlerat edukative të letërsisë shqipe për fëmijë”); Prof.dr. Avzi Mustafa (“Mbi disa probleme të mësimit të teorisë së letërsisë dhe stilistikës gjuhësore në shkollë”);...
Pastaj, Prof.dr. Izaim Murtezani (“Pozita e letërsisë gojore në tekstet mësimore (gjendja dhe perspektiva”); Prof.dr. Qemal Murati (“Letërsia shqiptare dhe gjuha e tekstit shkollor”); Dr. Salajdin Salihu (“Shkolla shqipe dhe autorët e ekskomunikuar”); Dr. Zeqirja Ibrahimi (“Letërsia shqipe ne shkolla dhe ideologjia”); Dr. Lulzim Murtezani (“Rëndësia psikologjike e letërsisë: roli i saj në plotësimin e motivit te kuriozitetit të fëmijës”); dhe Dr. Sefer Tahiri (“Rinia shkollore midis letërsisë dhe mediave masive”).
Për të përcjellë këtë tribunë shkencore, ishin të pranishëm edhe shumë arsimtarë të gjuhës e letërsisë shjqipe, për të cilët këto ligjërata ishin të mirëpritura, me shpresë se do të ndikojnë në përmirësimin e imazhit të letërsisë shqipe në shkollat tona.
Drejtori i ITSHKSH-së, Shefqet Zekolli theksoi se zhvillimi i letërsisë shqiptare, sikurse edhe zhvillimi i shkollës shqipe, kanë kaluar nëpër periudha të rënda kohore, të cilat kanë bartur pasojat e tyre deri në ditët e sotme. Sipas tij, letërsia shqipe shpeshherë ka pësuar goditje të rënda, jo vetëm nga dogmat ideologjike të kohës, por edhe nga pakujdesia apo papërgatitja e duhur e kuadrove, të cilat ligjërojnë letërsinë nëpër shkollat tona, raporton Zhurnal.
Me referate shkencore u paraqitën edhe studiuesit: Prof.dr. Zeqirja Neziri (“Shkenca e letёrsisё, programet dhe librat shkollor tё letёrsisё shqip(tar)e”); Dr. Fatmir Sulejmani (“Si mësohet letërsia në shkollë?”); Prof.dr. Agim Leka (“Ligjërimi dhe mësimi i letërsisë në shkolla”); Prof.dr. Vebi Bexheti (“Letërsia e munguar shqipe dhe kthimi i saj në shkollat tona”); Dr. Shefqet Zekolli (“Vlerat edukative të letërsisë shqipe për fëmijë”); Prof.dr. Avzi Mustafa (“Mbi disa probleme të mësimit të teorisë së letërsisë dhe stilistikës gjuhësore në shkollë”);...
Pastaj, Prof.dr. Izaim Murtezani (“Pozita e letërsisë gojore në tekstet mësimore (gjendja dhe perspektiva”); Prof.dr. Qemal Murati (“Letërsia shqiptare dhe gjuha e tekstit shkollor”); Dr. Salajdin Salihu (“Shkolla shqipe dhe autorët e ekskomunikuar”); Dr. Zeqirja Ibrahimi (“Letërsia shqipe ne shkolla dhe ideologjia”); Dr. Lulzim Murtezani (“Rëndësia psikologjike e letërsisë: roli i saj në plotësimin e motivit te kuriozitetit të fëmijës”); dhe Dr. Sefer Tahiri (“Rinia shkollore midis letërsisë dhe mediave masive”).
Për të përcjellë këtë tribunë shkencore, ishin të pranishëm edhe shumë arsimtarë të gjuhës e letërsisë shjqipe, për të cilët këto ligjërata ishin të mirëpritura, me shpresë se do të ndikojnë në përmirësimin e imazhit të letërsisë shqipe në shkollat tona.