Xhirimi i papublikuar më parë: Kështu nga gjithësia është dukur sulmi i 11 shtatorit 2001 (Video)

Në atë 11 shtator të vitit 2001, datë kjo e cila në histori do të mbahet mend si dita kur kryhet sulmi më i madh terrorist ndaj SHBA-ve, vet...


Në atë 11 shtator të vitit 2001, datë kjo e cila në histori do të mbahet mend si dita kur kryhet sulmi më i madh terrorist ndaj SHBA-ve, vetëm një amerikan ishte në gjithësi. Frank Culbertson gjendej në stacionin hapësinor, kur mësoi për sulmin në Kullat Binjake në New York.

Kur dëgjoi se çfarë po ndodhte, shpejt mori kamerën dhe bëri xhirimet e sulmeve. Ai kapi çastin kur aeroplani goditi njërën Kullë të Qendrës Botërore të Tregtisë.
“Qielli ishte krejtësisht i kthjellët prej reve dhe atë ditë lehtë dallohej New Yorku. Ishte një shtëllungë tymi i zi që dilte nga qyteti. Kur e fokusova kamerën, kam mundur të shoh një njollë gri të shpërndarë në jug përgjatë Manhattanit. Kemi parë se si shembej kulla e dytë”, ka thënë ai.
Për më shumë, shikojeni videon. /Telegrafi/

Related

Video 1555398588641568122

Follow Us

Hot in week

Recent

Comments

Blog Archive

Side Ads

Text Widget

Connect Us

item