Vendimet më të mira merren gjatë natës

Disa vendime janë aq të vështira që ju mund të mendoni mbi ato në çdo kënd të mundshëm dhe prapë se prapë nuk keni asnjë përgjigje të qartë....


Disa vendime janë aq të vështira që ju mund të mendoni mbi ato në çdo kënd të mundshëm dhe prapë se prapë nuk keni asnjë përgjigje të qartë.

Por në qoftë se keni nevojë për të bërë një vendim të shkolluar, fikni dritat dhe kjo gjë mund të iu ndihmojë juve.
Shkencëtarët pretendojnë se fikja e dritës kur ju keni nevojë për të menduar dhe për të marrë vendime redukton intensitetin emocional, dhe iu lejon juve që të keni kokën e pastër përderisa duhet të bëni vendime të vështira.
Një studim më i ri nga Universiteti i Torontës ka gjetur se emocionet pozitive dhe negative njerëzore janë ndjerë më intensivisht në dritë të ndritshme.
Përderisa studime të ndryshme kanë treguar se njerëzit mund të jenë më optimist kur ata janë në çasje më ditet me diell, ndërsa ditët e zymta mund të rezultojnë në çrregullim sezonal emocional.
Sipas studiuesve personat gjatë ditës behën më depresiv. Ata gjetën se emocionet bëhen më të larta në dritë, karakteret bëhen më agresive dhe njerëzit duken me atraktivë.
Shumica e vendimeve të vogla të përditshme janë bërë në dritë të ndritshme, por studiuesit gjetën se fikja e dritave mund të ndihmojë njerëzit të marrin vendime më racionale dhe të vendosin negociatat më lehtë./express

Related

Psikologji 2195635733994332877

Follow Us

Hot in week

Recent

Comments

Blog Archive

Side Ads

Text Widget

Connect Us

item