Dikur yll i Playboy-t, tani lypëse në rrugë! (VIDEO)

Për Krista Meken-in, akrobaten e njohur e cila në vitin 1979 i la pa frymë shikuesit e emisionit të njohur "The Gong Show", jeta n...


Për Krista Meken-in, akrobaten e njohur e cila në vitin 1979 i la pa frymë shikuesit e emisionit të njohur "The Gong Show", jeta nuk është treguar edhe aq përkëdhelëse dhe dorëlëshuar.Ajo vuan nga skolioza dhe stenoza  dhe thotë se është shumë e kënaqur nëse arrin të nxjerrë së paku shtatë dollar në ditë duke lypur në rrugë




Në kohën e saj shumë seksi, kurse tani një gjyshe e panjohur e cila para se të dalë në rrugë nuk harron që të marrë një karton ku shkruan:”Kam 60 vjet.Kam nevojë për punë.Zoti dhe ti mund të më ndihmoni!”
E famshmja “Gruaja merimangë” , akrobatja që në vitet 70` zbukuronte faqet e revistës “Playboy”, ka përfunduar si lypëse në rrugët e Grand Rapidsit në Miçigan.
- Nuk e kam idenë se si kam ardhur në këtë gjendje – deklaroi ajo për “MLive”./www.tetovanews.info


Shikojeni videon se si dukej Kristi në kulmin e lavdisë:

Related

Video 7110270531706251734

Follow Us

Hot in week

Recent

Comments

Blog Archive

Side Ads

Text Widget

Connect Us

item