VIDEO: 25 mënyra unike të lidhjes së shallit

Një nga mënyrat më të lehta dhe më efikase për të zbukuruar dukjen tuaj dhe për t’i dhënë “shije” moderne është edhe mbajtja e shallit. Kurs...

Një nga mënyrat më të lehta dhe më efikase për të zbukuruar dukjen tuaj dhe për t’i dhënë “shije” moderne është edhe mbajtja e shallit.
Kurse këto janë video instrukcionet më të mira për mënyrat e ndryshme në të cilat mund të mbani shallin tuaj.
Blogerja e njohur Vendi në mënyrë argëtuese prezanton 23 mënyra të ndryshme dhe mjaft të thjeshta për lidhjen e shallit që do ta ndryshojnë dukjen tuaj.
Pasi të shikoni këtë video sigurisht se do të fitoni dëshirë ta merrni shallin nga pllakati dhe të provoni ndonjërën nga këto mënyra të lidhjes. /Femina

Related

Shëndet & estetikë 8260857387014165411

Follow Us

Hot in week

Recent

Comments

Blog Archive

Side Ads

Text Widget

Connect Us

item