“Ryanair”: Nga Europa për në SHBA, bileta vetëm 10 euro

Michael O’Leary , drejtor ekzekutiv i kompanisë ajrore me kosto e ulët “Ryanair”, njoftoi se nga mesi i javës kompania që ai udhëheq, do të ...


Michael O’Leary , drejtor ekzekutiv i kompanisë ajrore me kosto e ulët “Ryanair”, njoftoi se nga mesi i javës kompania që ai udhëheq, do të prezantojë fluturime në SHBA, me çmime nuk do të jenë më të lartë se 10 euro. “Ryanair” për të filluar, do të fluturojë nga Europa në Nju-Jork dhe Boston. O’Leary këtë e bëri të ditur në konferencën vjetore të hotelierisë irlandeze të mbajtur ditë më parë, raporton “Daily Telegraph”. Bileta më e lirë për në SHBA do të kushtojë 10 euro, ndërsa fluturimi në Evropë do të jetë edhe më i lirë –  do të kushtojë një biletë në total 7,30 euro. Nuk dihet ende nga cilat qytetet evropiane do të fluturojnë avionët e “Ryanair” për në SHBA. “Sigurisht që çmimi i biletave nuk do të jetë 10 euro për të gjitha vendet”, shpjegoi O’Leary . Ai tha se do të ketë më shumë vende për klasën e biznesit dhe premium.
Ai shtoi se statistikat në dispozicion të kompanisë tregojnë se 15 për qind e udhëtarëve janë të gatshëm të paguajnë një biletë më të lirë, me kusht për të paguar për të gjitha shërbimet e tjera shtesë të fluturimit. “Ne mund të fitojnë edhe nga shitja e biletave për çmimin prej një euro në fluturimet europiane”, tha O’Leary. Ai shpjegon se fluturimi i parë do të realizohet një vit e gjysmë pasi “Ryanair” do të formojë flotën e saj për fluturime përtej oqeanike. Megjithatë, analistët paralajmërojnë britanikët se procesi i blerjes së avionëve dhe të shërbimeve të tyre mund të zgjas deri në pesë vjet, duke pasur parasysh se O’Leary pohoi se “Ryanair” në aventurën përtej oqeanike do ta nis me disa dhjetëra aeroplanë.

Related

Ekonomi 3454871156413558794

Follow Us

Hot in week

Recent

Comments

Blog Archive

Side Ads

Text Widget

Connect Us

item