Urat më të veçanta në botë (FOTO)

Këto janë disa nga urat më të veçanta në botë që janë ndërtuar deri më sot. Përveçse kanë një rol funksional, është e kuptueshme se janë sh...


Këto janë disa nga urat më të veçanta në botë që janë ndërtuar deri më sot.
Përveçse kanë një rol funksional, është e kuptueshme se janë shumë të veçanta për syrin e vizitorëve.
Këto ura janë të madhësive dhe lartësive të ndryshme. Janë konsideruar gjithashtu si “urat lidhëse me botë”./noa

Yokohama bridge, Japoni
Yokohama bridge, Japoni
Ura ne Dubai
Ura ne Dubai
Handerson Bridge – Singapor
Handerson Bridge – Singapor
Jiaozhou Bay Bridge – Kine
Jiaozhou Bay Bridge – Kine
Juscelino Kubitschek Bridge – Brazil
Juscelino Kubitschek Bridge – Brazil
Ura Oresund – Suedi
Ura Oresund – Suedi
Pythonbrug Bridge – Amsterdam
Pythonbrug Bridge – Amsterdam
The Moses Bridge – Holandë
The Moses Bridge – Holandë

Related

Reportazhe 6732378422631798313

Follow Us

Hot in week

Recent

Comments

Blog Archive

Side Ads

Text Widget

Connect Us

item