Aguilera rikthehet në “top-formë”

Christina Aguilera tregoi formën e saj më të mirë, ndërsa pozoi në koopertinën e “Maxim”, e cila do të dalë në qarkullim muajin tetor.  Këng...

Christina Aguilera tregoi formën e saj më të mirë, ndërsa pozoi në koopertinën e “Maxim”, e cila do të dalë në qarkullim muajin tetor. 
Këngëtarja dhe gjyqtarja e programit “The Voice” në Shtetet e Bashkuara të Amerikës tregoi një dobësim mbresëlënës, duke u rikthyer në kohët e arta në të cilat konsiderohej si një prej femrave më tërheqëse të botës,transmeton “Tch”.
Megjithatë, në fjalët e saj, Aguilera theksoi se pjesa më e vështirë e intervistës së saj për revistën dedikuar meshkujve ishte pozimi.
“Unë jam një vajzë me këmbë në tokë dhe praktike, ndihem mirë vetëm me një bluzë e të brendshme meshkujsh”, deklaroi këngëtarja. “Të përpiqesh të jesh seksi është gjëja më e vështirë që mund të bësh. Qënia seksi duhet të jetë diçka spontane, diçka natyrale”. 

Related

Showbiz 1499597666887705302

Follow Us

Hot in week

Recent

Comments

Blog Archive

Side Ads

Text Widget

Connect Us

item